Lõpuspurt

Oli põnev nädal. Esimest maid tähistasime retkega Surnumere äärde nudistide ja hipide randa, mis oli imeilus! Hulpisime  seal mõnda aega ja otsisime rannalt täiuslikeks kuupideks vormunud soolakristalle. 

Kolmapäeval oli mul Dura tüdrukutega viimane tund. Ma loodan, et nad sellest kursusest kasu said. Vähemalt paistsid nad olema rohkem valmis end inglise keeles väljendama. Oli rõõm töötada niivõrd motiveeritud neiudega. 

Neljapäeval oli tund Hamsega. See läks täitsa kenasti. Ka tema on hästi motiveeritud õppima. Oleme temaga nüüd kaks pala selgeks saanud. Noodilugemisega on veel tegemist, kuid kuna poisi mälu on väga hea, jäävad meloodiad talle kiiresti meelde.

Reedel käisime Oriendiga Dura Alqares. Oli selline külapäeva moodi üritus. Baleriinid tantsisid, mina tegin koos paari lapsevanemaga näomaalinguid. Oli huvitav näha, et pisikesed poisid tahtsid pea kõik ainult Palestiina lippe ja näljastreigi sümboleid. Patriootilisus on siin tõepoolest vist verega kaasas. Hästi vahva päev oli. Kiire ja ilus. Arvan, et Dura elanikele pakkus see palju lusti - seal ei toimu ju tavaliselt midagi ning ainsaks tähistamistväärivaks sündmuseks on kellegi vanglast vabastamine.

Laupäeval käisime sõradega matkal Jenini lähedal. See oli absoluutselt võrratu! Saime kõik kenasti pruuniks ja nautisime imeilusat loodust. Jalutasime 20 km mööda põldusid ja orge ning juhuslikult sattusime ka Palestiina politseiülemaga kohvi jooma.  

Pühapäeval oli Oriendi aastalõpukontsert, kus ka minu tibud esinesid. Kuna nad on nii pisikesed ja varem suurel laval esinenud ei olnud, pole kuigi üllatav, et tantsust kuigi palju välja ei tulnud. Samas paistis, et publik oli nende nunnususest nii haaratud, et meile seda üldse pahaks ei pannud. Lapsevanemad olid nii rõõmsad! Ja lapsed said end staaridena tunda, seega võib siiski ürituse õnnestunuks lugeda.


Olen peaaegu ärasõiduks valmis. Hostel on bookitud ja suveniirid pakitud. Emotsioonid käivad kiigena üles ja alla. Pilte mul seekord ei ole. Pea kõigil eelnimetatud sündmustel olin niivõrd haaratud tööst, et ei saanud mahti klõpsida ning matkal otsustasin lihtsalt nautida telefonivaba päeva. 

Comments

Popular Posts