Välislähetus



Ka tänavakunst Innsbruckis on tip-top. EVen the streetart in Innsbruck is on top.

Sinised mehed. The blue men. Die Blaue Männer.

Colonne Saint Anne. Püha Anna.


Goldenes Dachl. THe Golden Roof. Kuldne katus.





View from the City tower. Der Stadtturm. Vaade raetornist.

Innsbruck Cathedral. Toomkirik.




Ahoi! Üks mõistlikum mittefiktsionaalne postitus ka vahelduseks :)

Niisiis, eelmisel reedel sõitsime oma siinse perega Trentino Alto-Adige piirkonda. Peatuspunktiks Spormaggiore - väike numpsik külake. Seal lähedal asuvad Molveno ja Andalo, millest ka hiljuti kauneid pilte jagasin. Lähedal on Trento ja Bolzano - suuremad linnas, imeilusa arhitektuuri ja kolmekeelse segadusega.

Seekord otsustasin aga kasutada võimalust ja hüpata korraks üle piiri, et oma külastatud riikide aina kasvavasse nimistusse lisada Austria. Käisin vaatasin Innsbrucki, sest olen finantsilises olukorras, mil Flixbusi soodushinnad mõjutavad mu otsuseid üsnagi olulisel määral.

Otsust ei pidanud kahetsema. Innsbruck on ilus, inimesed sõbralikud, majad kuldsed (vt Goldenes Dachl). Lisaks vedas mul väga CS-ga, mille kaudu leidsin elamise üliägeda noorpaari juures, kellega oli vahva õhtuid veeta, jagada reisijutte ja kohalikke retsepte.

Selle kõigega seoses tahaksin tegelikult lihtsalt öelda, kui õnnelik ja tänulik (universumile? vibratsioonidele? taevasele vanaisale? saatusele?) ma olen, et seda kõike nautida saan. Ma elan Itaalias, ma saan ringi reisida, mul on piisavalt raha, et teha aeg-ajalt spontaanseid reise naaberriikidesse, mul on mõned head sõbrad ja palju vaba aega seda kõike nautida ja üles kirjutada. Jepikajee ja tirel üle katuse!

..

Ahoi!

Last Friday I drove with my family here to the region of Trentino Alto-Adige. We stopped at Spormaggiore - a cute little village. Nearby there are Andalo and Molveno, of which I shared some pictures a while ago, as well as Trento and Bolzano - bigger cities with amazing architecture and trilingual mess.

This time I also decided to take advantage of the opportunity and hop over the border to add Austria to my ever growing list of visited countries. I went to Innsbruck, as I´m currently quite dependent on Flixbus offers regarding this kind of decisions.

There was no reason to regret it. Innsbruck is beautiful, the locals are friendly and the houses golden (e.g. Goldenes Dachl). In addition to that, I was really lucky with CS, thanks to which I found a great young couple to stay with. It was a lot of fun spending my evenings with them, sharing travel tales and local recipes.

The little trip made me realize once again how fortunate and lucky and thankful  I am to experience all this. I live in Italy. I can travel around, I have enough money to make spontaneous decisions every now and then, I have some good friends and a lot of free time to enjoy it and write about it.

Spormaggiore
Triumphforte. Triumfikaar. Innsbruck.

Maria-Theresien-StraBe




Comments

Popular Posts