Sõnumeid teiselt poolt


Vaade mu kodulinnale

Kaks kuud on täis. Kokkuvõtteid teha on keeruline. Eks on olnud nii õnnestumisi (Dura inglise keele kursus, lasteaed) kui ka ämbreid, mis on nii kummuli kui kummuli saab olla (jalkaklubi). Eks ma analüüsin ja arenen. 

Möödunud nädal töö poolest midagi uut kaasa ei toonud. Lasteaed on endiselt nummikas, vaikselt valmivad kostüümid peatse esinemise jaoks Oriendi kevadkontserdil ning tantsusammud on lihvimisel. Teooriatunnid on ka vahvad. Lapsevanematelt on seni olnud ainult head tagasisidet ja see teeb mulle suurt heameelt. Hamsega edeneb samuti. Koolis tunnen end üha enam osana klassist ning on õpilasi, kellega on tekkinud tore sõbrasuhe. 

Jalka... ilmselt on asi iseloomude sobimatuses..või olen ma lihtsalt üks kohutavalt igav ja nõme inimene, aga lapsed, kes peaksid seal klubis minuga kohtuma, kas ei ilmugi kohale, või tulevad ja naksutavad keelega iga tegevuse peale, mis ma välja pakun. Õnneks on ka lapsi, kes pea iga kord kohal on ja kellega on vahva mängida. Tragikoomiliseks muudab selle muidugi tõsiasi, et need lapsed on lihtsalt naabermajadest ja jalkaklubiga ei ole neil vähimatki pistmist.

Kaamel

Jenin

Kohalikud

Olen omale leidnud mõned kohalikud semud, tänu kellele olen näinud ka Ramallah kurikuulsat ööelu ning tutvunud subkultuuridega. On üllatav, et noored teisitimõtlejad ei erine kuigi palju Eesti või muu Euroopa noortest. Samas on siin-seal näha-tunda-kuulda, et me maailmad on täiesti teistsugused. jutt poliitika peale läheb (ja ta läheb), on näha tohutut patriootilisust. Juhtusin ka vestlema ühe kohaliku noormehega, kes pidevalt kinnitas, et on hetero - see käis konkreetselt iga teise lause järele. Nii muuseas teema seksuaalvähemuste poole viies tuli üsna selgelt välja, et mingeid vähemusi ei ole olemas.

Kummaline on ka see, et enamus meelelahutusasutusi paneb veidi pärast südaööd uksed kinni. Baarides on alati palju välismaalasi, suur osa neist vabatahtlikud. Neid on siin tõesti üle Euroopa ning ka mujalt (näiteks LAV-ist).

Igatahes oli mu nädal üsna kultuurne. Käisin ühe festivali raames vaatamas lühianimatsioone, alloleva bändi albumiesikal ning vioolakontserdil. Ka uus nädal toob kindlasti palju põnevat.




Comments

Popular Posts