Ahoi, kas ikka olen kantrimees..

15. päev Rennes-le-Chateau


Külastasin hommikul Esperaza turgu, mis oli vaimustav - elu, muusika, inimesed! Müüdi odavaid vintage kaltse, pille, käsitööõlut jne jne. Kui ma oleks kohvrireisija, oleksin turu tühjaks ostnud ja Eestisse naastes saanud hipsterite kuningannaks.


In the morning I visited the market of Esperaza, which was brilliant - life, music, people! They sold cheap vintage clothes, instruments, craft beer.. If I was a suitcase-traveller, I wouls have bought everything and became the hipsterqueen of Estonia.


16. päev


Eile õhtul saabusid uued vabatahtlikud Slovakkiast ja Tšehhist. Nende tulek muutis siinse elu kohe lõbusamaks ja sõbralikumaks. Täna käisin nende ja perepojaga siinsamas lähedal suplemas. Vesi oli jääkülm, aga koht taas imeilus, selline minikanjon.


Last night new volunteers arrived from Czech and Slovakkia. It made the life here more fun and friendly. Today I went swimming with them and the son of the family here. Water was icy, but the location, a small canyon kind of, amazingly beautiful.


18. päev
Eile käisime mägedes jalutamas . Olin nii väsinud, et ei kirjutanud ridagi. Ja täna pärastlõunal asutasingi end minekule. Päris kurb on lahkuda. Olen veidi segaduses omadega, aga otsustasin, et ma ei taha enam kõndoda. Hääletamine on minu jaoks palju suurem väljakutse.


Yesterday we were walking in the mountains. I was so tired I didn't write a line. And today I said bye-bye. I'm quite sad to go. And a bit lost. But I decided, I don't want to walk any more. Hitchhiking is much more of a challenge for me.


19. päev Carcassonne


Tänase päeva tipphetk - jäätis! See on siinkandis nii kallis, et üheeurost cornettot nähes tegin hundirattaid :D


Highlight of the day - ice cream! It's so expensive here, that I jumped of happiness when I saw a cheap cornetto :D


Proovisin täna tänaval raha teenida. Päeva saak: 60 senti ja hunnik adrenaliini. Arenguruumi on.

Today I tried busking. I earned 60 centa and a lot of adrenaline. I'd say there is some room for growth.


20. päev Montpellier


Carcasonne'is oli mul mind võõrustava Marine'i ja Austriast pärit George'iga täitsa vahva. Mõnus vaheldus omaealistega aega veeta.


I had a great time in Carcassonne with my host Marine and George from Austria. It's a nice change, just hanging put with people my age.


Täna hääletasin esimest korda. Kohtasin täitsa toredaid inimesi. Inglise keelt nad enamasti ei osanud, aga sellises algelises prantsuse-inglise segakeeles sai täitsa vahvaid vestlusi peetud.


Today I was hitchhiking alone for the first time. I met some nice people. Most of them didn't speak any English, but we had some nice conversations with a very basic mix of French and English.


21. päev
Montpellier on imeilus. Ta võttis mind nii hästi vastu, ent viskas siis rentslisse. Nimelt juhtus nii, et mu CS host ei reageerinud enam. Rongijaamast visati mind öösel kell 2 välja ja mul ei olnud mitte kusagile minna. Surmväsinud ja elu peale vihane, otsustasin linnast välja jalutada. Linn oli aga piisavalt suur, et peale pooltteist tundi olin endiselt majade vahel. Ühel hetkel viskasin ennast lihtsalt mingi suvalise müüri taha pikali ja magasin seal oma tunnikese, kuni liiklusmüra mind kell 5 lõplikult üles äratas.


Montpellier is so beautiful! It welcomed me with such warmth, and then threw me into the gutters. My CS host stopped responding and I was thrown out of the train station at 2 AM. I had nowhere to go. Tired and angry of the world I started to walk out of the city. But the city was big enough, that after an hour and a half, I was still in the middle of houses. So at one point I just lay down behind a random wall and slept there for an hour, until at 5, the traffic woke me up for good.


Täna sõitsin peamiselt rekkadega. Killuke vestlusest/ Today I was riding in trucks mostly. Here's a snippet of a conversation:


Emela from Romania: It is very difficult work. Very lonely. Last three weeks I have only women in my head. Only women. Yes, it is a lonely work..but I am used to hand jobs. Many times.Many times...







Comments

Popular Posts