Vaba nagu talvike

Ahoi! Plaanides on toimunud imepisike muudatus, mis on seotud 3 suurema faktoriga:
1. ilm on suhteliselt rõve, et mitte öelda rõlge
2. kuna ma nagunii kõnnin üksi, olen ma vaba oma marsruuti muutma, mil iganes soovin
3. miks mitte
Seega on minu uueks lahkumiskuupäevaks 18.06 ja marsruut järgmine:

 Niisiis, et mitte nii krüptiline olla, lendan Barcelonasse ja jalutan sealt Kreeka poole ;)

--
Heyho!

My plans have changed a bit because of the following reasons:
1. the weather here is absolutely horrible
2. as I am walking alone, I am free to change my plans as I please
3. why not.

So I am starting on 18.06 and you can find my new route above. I will fly to Barcelona and walk to Greece from there :)

Comments

  1. Ei saa aru! Kas ikkagi lendad Ateenasse ja sealt alates hakkad kõndima?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lendan Barcelonasse ja hakkan sealt Kreeka poole kõndima :)

      Delete
    2. Hehhhhh!.... See pole enam üldse ju nii huvitav. Ma lootsin, et Ateenasse jõudes just seda teed Barcelona poole edasi liigud.

      Delete
  2. Hey just saw your message on Nomads group - I am based in Hamburg and was wondering how about co-travelling. Would love to know a bit more about your plan. Cheers!

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts