Väljavõtteid logiraamatust

4. päev Figueres - Castello d'Empurides 8 km

Mõnus hommik, tänavalt kostab Nirvana "Rape me". Ei tea, kas seda peaks märgina võtma?

Beautiful morning. Nirvana " Rape me" is playing on the street. I Wonder, if it's a sign..

Veedan esimest korda elus öö pargipingil. Tegelikult oli see täitsa mugav. Ja öösel saad selgest taevast tähtkujusid otsida.

For the forest time in my life I am spending a night on a park bench. It's actually not bad. At night I can look for constellations and count the stars.

.
5. päev Castello d'Empurides -Roses - Cami de Ronda

Olen kusagil rannikul oma isiklikus laguunis! Kilomeetreid ei tea telefonil on aku tühi. Emotsioonid teevad kukerpalle.

I'm somewhere on the coast. No idea about km-s walked, my ühine died. My emotions are making cartwheels

Ma võtan seda matka liiga tõsiselt, nagu ma ikka kipun tegema. Ma ei pea ju mingeid rekordeid seadma ja ennast kellelegi muljet avaldades ära tapma. Kuidas sellest lahti saada? Samas, äkki tulevad need mõtted lihtsalt sellest, et suutsin oma jalad meres puruks astuda.

I'm taking this trek too seriously, as I always tend to do. It's not like I must set records or kill myself trying to impress someone. How do I get rid of that? But maybe I'm just thinking like that because I managed to cut my legs in the sea.

Ma ei igatse Tartut. Ma ei igatse oma peret ega sõpru. Mitte kedagi. Võib-olla ma olen siiski robot. Veritsevate jalgadega robot.

I don't miss Tartu. I don't miss my famiky or friends. Anyone. Maybe I am a robot. A robot with bleeding feet.

.
6.päev Cadaques - El Port de la Selva 10km
Täna on puhkepäev. Eilsed haavad valutavad ja energiat ei ole absoluutselt.  Motivatsiooni ka mitte. Vahemere on liiga külm, päike liiga kuum ja imekaunid postkaardilinnakesi olen juba näinud.

Today I rest. Yesterday's wounds still hurt, I have no energy or motivatsioon. The Mediterranean is cold, the sun töö hot and I have seen enough of postcard towns.

.
7. päev El Port de la Selva - Llanca- Colera-Portbou- Cerberés

Maailm on imeline! Ma ei suuda siiani uskuda, et olen päriselt siin. Kõik on tohutult ilus, meri nii sinine ja selge. Käisin täna mitu korda suplemas, see on parim jahutus keset pikka teekonda.

The world is a wonderful place! I still cannot believe I am actually here. Everything is amazingly beautiful, the sea so blue and clear. I went swimming many times today, it's the best refreshment during the tiring trek.


.
Nimekiri asjadest, mis on latki läinud/List of things that have broken:
- kleit/ a dress
- telefoni ekraan/phone screen


- joogipudeli karabiin, pudel ise mõlkis/ carabine of a water bottle, the bottle itself has dents
- mina/ me


.
Nimekiri väljenditest, mida päeva jooksul enimkasutan/ list of words I use most:
- aiaiai
-ouch
- kurat/ fuck
- wow!
-niiii iluuuus!/amaziiing!
- oeh
- gracias
- kus ma olen?/ now where am I?
- see ei ole küll õige tee/ this is not the way, is it
- aia!





Comments

Popular Posts